پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3909
-
الف
+

علیرضا شجاع نوری به «ماه تی تی» پیوست

نخستین همکاری علیرضا شجاع نوری با داوود میرباقری، در سریال «ماه تی تی» به تهیه‌کنندگی مهران برومند کلید خورد.

نخستین همکاری علیرضا شجاع نوری با داوود میرباقری، در سریال «ماه تی تی» به تهیه‌کنندگی مهران برومند کلید خورد.

ساخت این سریال هم زمان با عید قربان در شهرک سینمایی غزالی آغاز شد و رفته رفته بازیگران خود را پیدا کرد. علیرضا شجاع نوری، بازیگر مشهور فیلم «روز واقعه»، نیز به این کار پیوست.

علیرضا شجاع نوری  درحالی نخستین همکاری خود با میرباقری را تجربه می‌کند که تا پیش از آن، ایفای نقش در فیلم‌های «تردید» (1388)، «فردا» (1391)، «محمد رسول الله» (1393) و «نگار» (1395) را در کارنهمه‌ی هنری خویش داشته است.

گفتنی است که پیش از این حضور لیلا حاتمی، مریلا زارعی، جمشید مشایخی، مرضیه برومند، سیاوش طهمورث، شهرام حقیقت دوست، مهران غفوریان و مرجانه گلچین در این سریال قطعی شده بود و طی روزهای آینده دیگر بازیگران پروژه معرفی می شوند

میرباقری در این سریال قصد دارد برای اولین بار به سراغ تاریخ چند هزار ساله ایران برود که البته این قصه تلفیقی با فضای معاصر دارد.

لازم به ذکر است که علیرضا شجاع‌نوری نیز در سریال «ماه تی تی» به ایفای نقش می‌پردازد. این اولین همکاری شجاع نوری با میرباقری است.

دیگر عواملی که در این پروژه حضور دارند عبارتند از گروه نویسندگان: الهه میرباقری، آزاده محسنی، مدیر تولید: مهدی بدرلو، مدیر فیلمبرداری: حسین جلیلی، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح بدلکاری و جلوه میدانی: ارشا اقدسی، جلوه های ویژه رایانه ای: هادی اسلامی، دستیار اول کارگردان: حامد میرباقری، جانشین تولید: فواد بوربور، برنامه ریز: حسین متحد، عکاس: محمد بدرلو.

همچنین، مهران برومند تهیه‌کنندگی «ماه تی تی» را بر عهده دارد و سومین همکاری خود را با کارگردانی داوود میرباقری، پس از سریال‌های «شاهگوش» و «دندون طلا»، تجربه می‌کند. 

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر